Részvételem célja az, hogy betekintést nyerhessek egy külföldön élő magyar közösség életébe … és a gyermekeket, fiatalokat a magyarságuk megélésében segítsem.
A budapesti Baár-Madas Református Gimnáziumban megszerzett érettségi után a Károli Gáspár Református Egyetem Tanítóképző Főiskolai Karán, Nagykőrösön folytattam tanulmányaimat. 2014-re tanítói és református hittanoktatói diplomát szereztem, jelenleg ugyanennek az intézménynek vagyok kántor szakos hallgatója. Főiskolai éveim alatt másfél évig voltam a Hallgatói Önkormányzat alelnöke, jelenleg a Kulturális- és Sportbizottság elnöke vagyok. Közösségi és közéleti tevékenységeimért 2015-ben az Egyetem Szenátusa Pro Universitate Juventutis díjjal jutalmazott.
A Kőrösi Csoma Sándor Programban való részvételem célja elsősorban az, hogy betekintést nyerhessek egy külföldön élő magyar közösség életébe és az eddig megszerzett tapasztalataimmal, tudásommal nemzettársainkat, különösen a gyermekeket és fiatalokat segítsem a magyarságuk megélésében, az Anyaországhoz való kötődésben. Szívesen leszek tagja egy olyan közösségnek, amely az ország határain kívül éli meg magyar identitását, mindig is kíváncsisággal töltött el a külföldön élő magyarok honi szokásai, ünnepei és eseményei megélésének lehetősége és megvalósulása. Ezen kívül célom a nyelvtanulás, más kultúrák megismerése, illetve – nem utolsó sorban – szakmai tapasztalat szerzése.
Tanítóként és hittanoktatóként eddig alapvetően gyermekek között tevékenykedtem. A gyermekek közötti szolgálat legfőbb célja, hogy az élethez szükséges legfontosabb lelki forrásokhoz kísérjük őket, hozzásegítsük magyar identitásuk kialakításához, éltető hagyományaink őrzőivé és büszke magyarrá neveljük őket. Ennek alapján belső indíttatásokból és a hivatásomból, szakterületeimből kifolyólag elkötelezett vagyok abban, hogy mind a magyar, mind a keresztyén-református alapok elhelyezését lehetővé tegyem a rám bízottak körében. A három szakterület (kántor, tanító és hittanoktató), amelyet tanultam, és amelyben eddig tevékenykedtem, illetve a főiskolán való közösségépítő tevékenységek, programok és játékok szervezése lehetőséget adnak arra, hogy szakmai alapokra helyezzem ennek a küldetésnek a megvalósítását.