Tamborine Nemzeti Parkban kirándult a Brisbane-i Magyar Iskola

Kirándulás Ausztráliában

/ Kelemen Réka /
kelemen.reka képe

2024. augusztus 17-én a Brisbane-i Magyar Iskola családjaival a Tamborine Nemzeti Parkban kirándultunk. A nemzeti park Ausztráliában, Queensland déli részén található Brisbane és Gold Coast között. A nagyvárostól nem is olyan messze fekvő természetvédelmi terület a Tamborine-hegy környékén terül el, amely híres esőerdeiről, vízeséseiről, valamint lenyűgöző túraútvonalairól és különleges állatvilágáról.

A nap során két túrát teljesítettünk (Knoll walking track & Cameron Falls, illetve a Witches Falls körtúrát), amelyek alatt gyönyörködtünk a kilátásban, vízeséseket csodáltunk, madarakat figyeltünk meg, kígyótól és sárkánygyíktól riadoztunk, hatalmas fák üregeibe másztunk be, óriás sziklák tetejére ugrottunk fel. A túrák után közösen megpihentünk, piknikeztünk, megnéztük a naplementét. Miután besötétedett felszerelkeztünk az éjszakai túránkra piros lámpákkal és világító férgeket kerestünk az egyik, sötétben is gyönyörű vízesés mellett.

Jól éreztük magunkat, sokat nevettünk és tanultunk a minket körülvevő természetről és állatvilágról.

PiknikKilátóbanCsoportkép a naplementébenGyönyörű kilátás a környékreA hatalmas fák gyökerei mellett eltörpülünkBefértünk a fa üregébe!Tamborine felirattal készült csoportképFában játszottunkCsoportkép az egyik óriási fa tövébenFelkészültek az éjszakai túrára!De szórakoztunk is a sötétbenEgy kis szigeten az erdő közepénFamászás belülrőlSziklát másztunkMeg tudtuk csodálni a vízesést éjszaka isMegnéztük közelről is a világító férgeket