„Mert ahol van a ti kincsetek, ott van a ti szívetek is" (Máté 6.21)
Az identitás kialakulása az anyanyelv elsajátításával kezdődik, és az első népdal eléneklése a nemzeti tudat magját veti el bennünk. Amikor hat évesen elénekeltem az A csitári hegyek alatt című népdalt, a dallamra figyeltem, és nem tudtam, hogy magyar identitásom csíráit öntözöm.
Később az egyetemi évek alatt szerzett interkulturális tapasztalatok többdimenziós szemléletet adtak identitásom kereséséhez, és a kívülről érkező, illetve belülről formáló erők egy strukturált képet alakítottak ki bennem a hovatartozásról, amelynek lényege egyszerűségében, a közösségben és közösségért élő emberben rejlik.
Alapszakos diplomámat Kaposváron szereztem gyógypedagógia – logopédia szakirányon, majd tanulmányaimat a Haifai Egyetem Child Development mesterképzésén folytattam. Csehországban, Kenyában és Izraelben voltam ösztöndíjas, illetve töltöttem szakmai gyakorlatom idejét. Budapesten és Komlón is dolgoztam gyógypedagógusként és logopédusként. Nyelvi fejlesztő szakemberként tudom, hogy az első évek milyen lényegesek az anyanyelv elsajátításában, ezért a magyar nyelv ápolását kiemelten fontosnak tartom a külföldön élő magyarok gyermekeinél.
Az Izraelben átélt tapasztalataim miatt kétszeresen izgatott és hálás vagyok ezért a kiküldetésért.
A Kőrösi Csoma Sándor Program keretein belül szeretnék ismereteim átadásával és a közösségi élet szervezésével az izraeli magyar közösség építéséhez hozzájárulni, hogy elérjük az összetartozás élményét, amely elmélyíti hovatartozásunkat.