Évnyitó az R-Ranch in the Sequoias-ban

A Hollywood-i 17. Könyves Kálmán Cserkészcsapat rendhagyó évnyitója

/ Danyi Ágnes /
danyi.agnes képe
A Hollywood-i 17. Könyves Kálmán Cserkészcsapat rendhagyó évnyitót tartott szeptember második hétvégéjén. A csapatparancsnok Latkóczy László idén első alkalommal egy gyönyörű hegyi táborba szervezte meg évnyitó táborukat, a Sequoia nemzeti parktól délre található R-Ranch in the Sequoias táborba.
Portyázók, útban a hegy csúcsa feléTábori hangulatLóhátonA haza indulók csapata

A gyülekező pénteken volt, amikor a legtöbb család megérkezett, az általunk Tanyának hívott táborhelyre. Voltak fiatalok, akik sátorban szálltak meg, voltak, akik faházakban, kis kabinokban foglalták el szállásukat.

Szombaton többféle izgalmas programon vehettek részt a cserkészek és családjaik. A nagyokkal reggel portyázni indultunk a tábor területén fekvő Capitol Rock csúcsára. Már a szállásunktól jól látszott úti célunk. Túrabakancsot húztunk és így indultunk neki a magas hegynek. Szemet gyönyörködtető vidéken haladtunk. Igencsak szükség volt a bakancsra, hisz néhol meredekebb sziklafalon másztunk, néhol erdőben meneteltünk. De az biztos, hogy a látvány, ami fent fogadott bennünket, mindent megért!

A túrázás mellett a cserkészeknek lovaglás volt a program. A tábor területén található lovardában ülhettek fel szebbnél szebb lovakra és indulhattak egy fantasztikus lovas túrára. A nap folyamán megtartottuk a zászlófelvonást.

A kora délután folyamán a gyönyörű hegyekkel körülvett úszómedencében úszhattak és partján pihenhettek a gyerekek és felnőttek egyaránt, mely program után lehetőségük volt kipróbálni az íjászatot. Megismerkedhettek a hagyományos magyar íjjal, illetve kipróbálhattak csigás versenyíjakat is. A vacsora után este tábortűzzel zártuk a napot, majd a zászlólevonás következett.

A nyitótábor lebonyolításában nagy segítséget jelentettek a lelkes szülők, akik minden programban örömmel részt vettek a gyerekekkel, valamint szervezett munkával és finom ételekkel járulta hozzá a hétvége programjához.

Vasárnap reggel igény szerint lehetőség volt még lovagolni. Délután mindannyian elhagytuk a táborhelyet.

A 17.-es Könyves Kálmán Cserkészcsapat nyitótábora nagyon jól sikerült. Mindenki nagyon jól érezte magát, a változatos és izgalmas programok között pedig mindenki megtalálta a kedvére valót.